Leka 'memancing duit' dalam tabung masjid | Kuala Lumpur Post - Memancing di Kuala Lumpur

Blog Admin | 7:26 PM | 0 comments

Leka &#39;<b>memancing</b> duit&#39; dalam tabung masjid | <b>Kuala Lumpur</b> Post - Memancing di Kuala Lumpur


Leka &#39;<b>memancing</b> duit&#39; dalam tabung masjid | <b>Kuala Lumpur</b> Post

Posted: 09 Feb 2014 05:56 PM PST

Kantoi curiBanting – Seorang penagih dadah ditahan selepas cuba mencuri wang daripada tabung sebuah masjid di Telok Datok, di sini, tengah malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 12.30 tengah malam itu, lelaki berusia 39 tahun yang dipercayai berasal dari Shah Alam itu dikesan anggota Skim Rondaan Sukarela (SRS) yang melakukan rondaan di kawasan Masjid As Syariff berkenaan apabila melihat kelibat seorang lelaki dalam keadaan mencurigakan dalam masjid itu.

Menurut sumber, sebaik saja anggota SRS terbabit masuk dalam masjid itu untuk memeriksa, lelaki terbabit dilihat leka 'memancing duit' dalam tabung menggunakan sebatang lidi yang dilekatkan dengan gula-gula getah tanpa menyedari kehadiran anggota berkenaan.

Pertanyaan Iklan / Advertisement Enquiry
http://www.kualalumpurpost.net/iklanadvertisement/

"Sebaik saja disergah, lelaki terbabit melarikan diri, namun berjaya ditahan kira-kira 100 meter dari masjid hasil tindakan pantas anggota bertugas," katanya, lapor Hmetro.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Langat Superintendan Azman Abdul Razak berkata, hasil pemeriksaan awal mendapati suspek yang ditahan mempunyai dua rekod jenayah lampau.

Pancing Mania Blog::
Kami menyediakan berita terbaru dan live mengenai aktiviti - aktiviti Memancing dan tip memancing Malaysia dan negeri - negeri di Malaysia dengan percuma. Tinggalkan komen anda di kotak komen untuk Support Blog ini!

0 comments